man får försöka vara posetiv

Idag har jag en tendens att se allting posetivt. Jag tänker fokusera på det istället, känns mycket enklare och gör nog livet bättre :) Trots då att morsan målade fel vägg när hon skulle måla min fondvägg i rummet, men vi ska lösa det iallafall. Var på ikea och köpte ännu mer skit idag och på onsdag ska vi köpa TV som ska upp på väggen och så vidare, det lilla projektet ska snart bli klart hoppas jag.

Idag har jag träffat jennifer, hon följde med mig till kina och käkade och vi hann surra en del om kommande veckan. Imorgon har vi planerat en heldag shopping, länge sen vi umgicks en hel dag bara vi två.
Så morgon dagen ser ljus ut.

Onsdag: Jobb 11-15
Torsdag: Jobb 15-21

Kommentarer
Postat av: j

positiv stavas deeet :D

2009-10-26 @ 22:31:35
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: rebbis

haha okej jag e 93a.... ;) nej men poseeeeeeeeetiv tänker jag fortsätta stava, bara för att lixom ;)

2009-10-27 @ 11:10:21
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0