problemfritt och underbart

Inte rört mig från soffan. Tänker inte göra det heller, sover i soffan ikväll, orkar lixom inte ta mig ner.
Verkar sjukt ansträngande.

Drömmer mig bort och kollar alla bilder från Rhodos. Som var så fruktansvärt vidrigt jävla bra.
Skulle åka dit igen alla dagar i veckan. Alla kvällar var den bästa kvällen i ens liv iprincip.
Lätt enkelt och underbart. När brännan var ens största problem hade man inte mycket att gnälla över.
Att spy ner i reseptionen, gå svimfärdig ner till stranden och vara svinbakis VAR SÅ JÄVLA VÄRT.

323 Karlsson 323!



sne posar'n

Våran jävla balkong - där vill jag sitta just nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

aa den resan var sjukt på alla sätt och vis!

tråkigt bara att vi typ inte umgåts efter det?! ;o

2009-10-12 @ 10:06:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0