är förövrigt inget fel på pensionärer - det är helhjärtade.

Ligger i soffan, bingolotto på tv lixom. Är jag 60 och pensionär möjligtvis? Eller hårt arbetande barn kanske. Hur som helst uppträdde Jill Johnsson för en stund sen, grym och svinsnygg. Såg att hon var med barn igen, vilket betyder att min vän Felicia kommer att få en halvsyster till, gulligt!

Spelade som sagt match imorse, och drog direkt vidare till jobbet ifrån veddesta. Stressig dag på jobbet, men tiden gick ganska snabbt. Så jag tänker spendera någon timme till i soffan innan jag går och lägger mig.

Min enda kommentar efter fotbollsmatchen var nog, "jag är ingen fotbollsspelare längre". Men det är väl klart jag är det, någonstans. Vinner bara inte duellerna jag en gång vann - som jag vann i 9/10 lägen. Men antingen kommer det tillbaka med lite träning efter mitt uppehåll i ett år, eller så förblir jag en halvkass pensionär som försöker ge sig in i sportvärlden igen. Återstår att se! Vinnarskallen och humöret sitter i iallafall, det där fotbollshumöret släpper jag aldrig.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0