hormoniskt vrak - fler än du jennifer.

Har fått den obehagliga och vidriga tjejveckan för att jag slarvat med p-piller. Ligger och kvider i värk, den är fan inte nådig ikväll. Hoppas att den är bättre imorgon.
Ger en snabb förklaring till varför jag nästan började gråta och skrika när andreas och mamma redan hade ätit middag när jag kom hem här om dagen.
Ja dom brukar ju säga att det blir lugnt i huset när jag är borta ;) undra om det stämmer?

Ska lägga mig och sova nu. Stackars mig och min mage tack.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är en blandning av Pilates, Core, Quigong, Tai chi och Yoga :) Det var skit bra. Sa till J att ni borde gå med mig nån Söndag i Jakan!

2009-09-16 @ 10:14:18
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0