" i'll stand by you "

Det är som det är. Kommer inte gå in på någonting här. Men tur att jag har världens finaste vänner, jag älskar er.. Ni allihopa är det bästa jag vet.

Girl, Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Don’t be ashamed to cry
Let me see you through
’cause I’ve seen the dark side too
When the night falls on you
You don’t know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
So if you’re mad, get mad
Don’t hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too Well
I’m a lot like you
When you’re standing at the crossroads
And don’t know which path to choose
Let me come along ’cause even if you’re wrong

Såg precis ett jessica lagt in denna text till mig i sin blogg, du är så fin.

"Måste berömma min vän Rebecca. Hon är så jävla stark och så fantastiskt duktig. Om det är någon ni ska se upp till och beundra är det henne. Hon är en sådan person som kan hålla många bollar i luften utan att svimma. Hon klarar allt, och hon ger aldrig upp." Och tack till lisa min fantastiska vän. I love you..

Ni andra, som hört av er - ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

http://www.youtube.com/watch?v=maAyfcO-X3k

2009-09-21 @ 20:04:01
Postat av: viola

inget att tacka för lilla söta rebecca, omtanken finns alltid där <3<3

2009-09-21 @ 23:50:11
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: j

bebbi, vad har hänt ? :(

2009-09-22 @ 22:30:05
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0