Jag är alltid kär på fredagar

Mysfika med Jonna idag. Gillar fredagsfikan!

Överlevde denna jobbfredag också, fick le lite extra efter jobbet när lisa skickade ett gulligt sms. Söta sälunge ;) Hade faktiskt roligt på jobbet ikväll, den så kallade chefens chef eller vad man ska kalla det jobbade idag, aldrig träffat honom förr. Svensk var han tillochmed, så han fick man surra med en hel del och lära sig massa nytt, rätt underhållande faktiskt.
Snackade med syrran i telefon på vägen hem, psyho-syskonen alltså :)
Ligger i soffan med dom skönaste kläderna jag kunde hitta. Imorgon ska jag spela match faktiskt, fick ett samtal av Svenne som ville ha mig på plan imorgon, så 11.30 är det samling för att lira fotboll. Fotbollsmatch lixom, känns som årtal sen. Men ser fram emot det! Fotboll i all ära - fortfarande! (Sinnes) Får väl se hur det går, varnade honom för dålig kondis och dålig form!

Hoppas ni haft en bra fredag, nykter som onykter! Puss på er

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0