jag ler

Ändrade mig totalt igår när jag jobbade, jobba på söndagar är grymt. Lite folk, lugnt, och vi stänger tidigare. Dvs att det är riktigt skönt samtidigt som pengar rullar in.
Berättade att jag fick ett par skor av min syster och ett halsband när vi var i kista, öppnade påsen dagen efter för att visa mamma skorna, då hade syrran smuglat ner en påse i min påse.
I den påsen låg massa saker jag hade pekat på som jag ville ha, som hon då hade gått och köpt åt mig!
Hur gullig och snäll är inte hon?
Världens bästa syster.

Fick med mig ett par stövlar hem igår också. Och ja, helvetes lårhöga. Kunde inte låta bli.
Blir dock att inskaffa ett par svarta också när lönen rullar in.
Myskväll med familjen idag, snart ska jag och mamma iväg och handla.
Den här veckan kommer att bli bra.




(Nu ska jag ladda kameran så ni får se pics)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0