Känslan

Ligger i sängen smått skakis, kanske beror på för lite middag och träning. Glida ner på veddesta kändes lite som hemma igen, där man en gång startade lixom. Tillbaka till Svenne och mina övningar jag började mina första fotbollsäsonger med. Inte alls den tekniken man är van vid i AIK.
Visst tränar jag och håller igång, gymmar, powerwalkar och allt vad det är. Men inget är i närheten av vad det är att spela fotboll. På en helt annan nivå, så det kan bara bli bättre. Konditionen ska vi inte ens prata om, men jag kommer igen snart springer jag omkring på planen som jag en gång gjorde, förhoppningsvis.
Gör det endast för skojs skull nu, för att det är så fruktansvärt roligt och lira. Dvs inte alls samma anledningar som förr, visst spelade jag för skojs skull då med, men då var hjärnan inriktad på betydligt bredare vägar.

Jag vinner kanske inte duellerna jag en gång vann, men som sagt.
Det kan bara bli bättre. Och jag gillar det. Jag har det ju i mig som Svenne säger, bara att plocka fram det.

Ligger nu nyduschad i sängen, ska precis stänga av datorn och kolla på tv.
Imorgon har jag friluftsdag.
Nu kom Andreas hem halvpackad, ska utforskas. Ryktas om att han hängde loss på bakfickan en stund.
godnatt finisar.

bwt, någon som vet hur man ändrar denna text jag skriver med? Skulle vilja ha betydligt mindre storlek på texten.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0