The sun is shining

Jobbade kväll igår, skönt att Sofia gör mina dagar på jobbet. Tiden gick snabbt tillsammans igår, mycket snack. Världens lyckligaste brudar när vi gick hem ifrån jobbet.
Glad att jag har en sån fin vän som dig.
Hyffsat nyvaken och nyduschad, fick mess av syrran som ville att jag skulle hänga med på en shoppingtur. Så hon kommer och plockar upp mig om en stund när hon är klar på Ikea.
Länge sen jag träffa henne faktiskt!
Solen skiner, njut av dagen mina vänner.
Ps. Börjar bli riktigt törstig, hållt mig lugn länge nu. Nästa helg ska det brakas!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej undrar hur lång och hur mycket duväger? du har så fin kropp :)

2009-09-05 @ 20:16:03
Postat av: rebecca

jag är ca 158-159 cm, dvs väldigt kort :) hur mycket jag väger vet jag faktiskt inte. Vad jag än väger så satsar jag på viktnedgång och mycket träning :) sen har folk sina delade meningar om det, men träning mår man bra av.

2009-09-05 @ 23:08:20
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0