Söndagar

Jag tar absolut inte tillbaka att det är skönt att jobba på söndagar, det är underbart. Det ända negativa, som är så oerhört negativt är att jag missar ensam-mamma-söker varje söndag. Högt på min prio lista. Får bli att t o m tanka det om det är möjligt, eller kolla upp reprisen snarast möjligt.
Surrade en del med chefen på jobbet idag, så nu känns jobbet bättre än bäst. Trivs jättebra! I veckan ska jag försöka hinna köpa lite jobbkläder som chefen betalar, ja jävlar vilka överdrivet snygga jobbskor jag ska ha då.
Haha nejdå.

Myser i sängen och kollar notting hill just nu, imorgon har jag som sagt studiedag.
Just nu har jag ett stort leende på mina läppar.


Kommentarer
Postat av: j

don't worry baby ;) www.tv3.se där kan du se alla avsnitt om och om igen. Så du behöver inte gråta mer !



Sen att jag inte svarat på ditt sms beror helt enkelt på att pengarna är slut på nallllen. BUT I MISS YOU TOOOO. på onsdag kommer jag hem o är ledig hela vecka. Låt oss sätta oss på wayens vad fan

2009-09-13 @ 21:39:39
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0