Jag var värd det

Stannade hemma idag - Värd
Tyckte så synd om mig själv, tog en treo och somnade om. Efter någon timme mötte jag jessica för att äta lite lunch och strosa runt. Hon fick med sig lite snygga plagg och jag köpte ett par livsviktiga skor. Som alla andra plagg jag bara måste ha.
Satt och lunchade länge och pratade om precis allt. Det är vi bra på.
Att prata. Tack för en mysig dag min vän.

Måste även tacka Jonna för att hon har försökt göra mig nöjd med bloggen. Ändrat, gjort om, ändrat gjort om, miljontals gånger. Måste bloggen ens ha ett utseende? (det är insidan som räknas) Som bästa robban uttala sig om, haha goding. Men nu är den som den är. Och jonna får all credd i världen för hjälpen. På fredag får jag äntligen se min finis igen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0