Dysse ungen

Hostig fyllekärring är vad jag är. Frisk e jag inte men det går åt rätt håll iallafall. Igår var jag filip och sofia i stan hela dagen och köpte lite kläder och skor. På kvällen hade vi brunkat upp med chips och Johan Falk, men efter ett snabbt samtal av Åsbrink kom Micke och hämtade oss så åkte vi dit. Blev en spontan brakfylla. Kom precis på att Sofia låg och storgrät när vi skulle sova? Hahahaha. Måste nog ringa henne.
Hade iallafall jättekul där igår och en sjuk hemgång!

Ser fortfarande Filip framför mig i sin snygga skinnpaj, fyfan! Skönt dysse sms man dragit iväg till Mathilda, stackarn. Måste verkligen tro jag lider av nåt!

skrattar enbart.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tro? jag VET att du lider ;)

gillar dig ändå. Puss!

2010-04-06 @ 19:23:12
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0