Rebecca har gått med i gruppen -Har du en framtid? "ja" så går man i Jakans gymnasium ;PpPPpPp

Somnade typ 9 igårkväll, vaknade halv 1 och trodde att jag skulle till skolan. Kollade på klockan och insåg att jag hade flera timmar kvar att sova, lyckojävlarus eller något. Finns inget bättre än att inse att man kan somna om. Vaknade en kvart innan jag skulle upp och känner mig pigg (är typ skadad eller något) har gått och ändrat mig totalt. Skola till halv 2 och dyngfaaaail på geoprovet, sket fullständigt i att ens läsa sidorna i boken igår.. Det där med att bita ihop eller vad det var.



jag har ingen framtid ;PpPPp


Kommentarer
Postat av: jonnnie

haha, what's up with this ;pppPpp

2010-04-29 @ 23:40:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0