skulle nog behöva psykisk hjälp, till er andra shopping torskar.

Vilken shopping torsk man e.

Fick ett ryck och rensade bland alla mina underkläder. Man kan tro att jag samlar på bhar, jag har alla färger, alla modeller i alla former ungefär, det känns så. Jag skulle kunna fylla en hel stor låda med bara massa bhar. Emma tyckte jag var dum som sa att man tröttnar på dem för snabbt, men det är lite så. Man lessnar lixom. Skulle vilja ha mig ett tjugopar nya.

Men vart ska man göra av allt? Man kan tro att jag samlar på det mesta, gick igenom mina jackor som kan användas nu på våren, tror jag har alla slags jackor i alla färger där också. Jag lägger alltid mina pengar på livsviktiga saker som jag verkligen behöver. Eller...

(Bikinis ska vi inte tala om, fyllde precis en påse med olika) alla är användbara och snygga. Så mig går det ingen nöd på i sommar.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0