trött tjej

ASSÅ jag är helt slut. Sovit kanske 3 timmar inatt och jobbat hela dagen. Hade iallafall jättemysigt hos jessica med massa tjejer igårkväll, vi grillade drack gott o hade mys! Sen sprang jag och jessica i spöregnet till Dogge där lite folk var. Tråkiga tjejen jag som gick och la mig bara vid tre för jag skulle upp och jobba, men blev tydligen knappt någon sömn ändå. Jobbdagen har gått bra och nu ligger jag i soffan helt utmattad. Dejting in the dark på tv, bra tvsöndag som vanligt. Ska t o m äta tacos ikväll, bara för att.



Du är blind.


Kommentarer
Postat av: viola

hahaha det är bara för att du inte är normal och då blir jag inte normal heller ;) du vet att jag inte vill att du dränker dig <3<3

2010-04-18 @ 21:25:51
URL: http://vajola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0