Det handlar om att vara här och nu

I tisdags vart det myskväll hemma hos Cornelia. Åkte till hennes jobb, tog en kaffe och kollade på medans hon stängde. Sen blev det middag (mästerkocken Cornelia gjorde världens godaste middag) med Linnea och Linn närvarande också. Plöjde 3 filmer, klippte håret, pratade en massa och åt gott. Hur mysigt som helst.

I onsdags åkte jag direkt hem till Jonna när Cornelia skulle åka till jobbet. Vi åt frulle och fixade lite inför kryssningen. Mötte upp Jessica i stan innan vi gick ombord båten. Hade skitroligt. Käkade god buffe, drack massa goda drinkar och hade en grym kväll.

Är hemma igen efter att ha varit på resande fot. Mamma är fortfarande inte hemma. Längtar så tills hon är hemma igen. Ska fortsätta ligga i soffan och mysa. Imorgon blir det vårdcentralen 8.00 innan skolan, aa det är dags nu.

Tack världens finaste vänner för att ni får mig på andra tankar för en stund, för att ni får mig och le och skratta fast hjärtat skaver och känns tungt. Jag hoppas du har det bra mormor, där du är.

                                       


Kommentarer
Postat av: J

Glöm inte att himmelen är vacker. Jag bär dig i mitt hjärta när det är svårt att stå

2010-08-19 @ 19:32:45
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: jossan

<3

2010-08-20 @ 19:41:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0