döru av en nöt eller

Vart en shoppingsväng med mamsen, fick med mig en kjol, ett linne, en kofta och en svinsnygg väska. Pics på skiten lär ju komma senare :) Sen blev det en tur till arlanda för att hämta brorsan som kom hem från Barcelona. När jag satt där och väntade ville jag enbart dra löpningen förbi alla spärrar och hoppa på ett plan till rhodos. Men idag ska jag faktiskt inte gnälla, det har regnat över stockholm hela dagen , ungefär det ända jag begärt sen jag kom hem.

Kvällen spenderades i stan med JJ, kollade Beck. Svinbra faktiskt :) Nu på kvällen har det bjudits på mycket bra surr, på måndag åker vi ut till jessicas landställe och myser några dagar, när vi kommer hem ska vi äta middag och dricka massa g-roggar alla tjejer från rhodos, finfint!

Det vankas bra skit.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0