fredagsmys

Så var skolan igång, fick förvånandsvärt bra schema. Hoppas det inte ändras, isåfall kommer jag fixa höstterminen fint. Efter skolan blev det en sväng i centrum med jessica, annars har jag varit hemma och hängt med bror min som kom förbi.

Om ett tag kommer min fina pojke och hämtar mig, blir myskväll med honom ikväll. Imorgon ska jag kolla våran match mot Vallentuna med Emmsi, sen blir det middag och bio med tjejerna. O fina mami kommer hem också, städat och gjort fint hemma så hon blir glad.

Ha en bra fredagkväll.



ps. emelie, älskar dig tjejen.


Kommentarer
Postat av: emelie

love you to <3

2010-08-21 @ 11:59:08
Postat av: san

Vilka babes ;)

2010-08-21 @ 15:28:23
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0