sommar 2010

Sommarlovet är slut nu. Tiden har gått så himla snabbt, precis som vanligt. Men jag har haft en helt underbar och fantastisk sommar. Jag har tagit vara på tiden och njutit av det fina vädret. Den har varit fylld av en stor del dimma, födelsedagsfiranden, studenter, många mysiga kvällar på lövsta, en massa grillkvällar, landet (världens roligaste fisketur), rhodos och 2 svinroliga jobbveckor på birka. Jag har spenderat mycket tid med mina underbara fina vänner, min pojkvän och även lärt känna nya fina ansikten som står mig nära hjärtat.

När man blickar tillbaka inser man ju, att sommaren har varit alldeles underbar.

Man får aldrig glömma allt det där fina, som har fyllt sommaren med värme. Med den här sommaren i bagaget vet jag att jag kommer överleva höstmörkret.

Välkommna tillbaka rutiner - vi får se hur länge vi står ut med varandra.



Kommentarer
Postat av: Sandra

väääääääärldens roligaste fisketur!

2010-08-23 @ 22:46:27
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0