Varför handlar så bra filmer om cancer

Precis kollat klart The last song. Ansiktet är forfarande blött, tårarna har runnit nedför halsen också. Den är så himla fin. Minns när jag såg den på bio, då rann tårarna sådär hejdlöst.
Det är som att tårarna rinner och hjärtat vrider sig hundra gånger om när jag kollar på den. Jag tror det är de, som gör att jag påverkas så extremt mycket av filmer. Smärtan känns ända inuti mig.
Alla filmer , handlar om cancer. Alla otroligt bra filmer som får tårarna att rinna hejdlöst handlar om cancer.
Det finns ingenting, och då menar jag ingenting, som jag hatar mer än cancer. Sjukdomen har förstört så många familjer, den har tagit så otroligt många människor.

Jag önskar att jag hade fått haft dom där samtalen precis innan livet förvandlades till en himmel mina fina.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0