Waka Waka

Hemma igen. Känns som att tiden har sprungit iväg och att mina 2 veckor har varit 2 dagar, samtidigt som det känns som en evighet. Jag har haft det hur jävla bra som helst. Det mesta har varit helt sjukt på hela resan, sitter och garvar lätt för mig själv bara jag tänker på allt. Fyllerna har inte varit dåliga om kvällarna vill jag lova.

Det har varit fylla, sol, bad, spyer, vattenland, g-roggar, b-rudar och så jävla mycket spår. Har haft dom absolut bästa människorna runt omkring mig!

Kort och gott - SVINbra.

Nu ligger man hemma med rhodos hostan som resten av rhodos befolkningen, sover till och från sen jag landade imorse, det är rehab nu, iallafall några dagar - hyffsat paaj.

bilder kommer - i mängder :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0