You always had my back

När det händer någonting, påverkar det direkt drömmarna. Är det inte underligt? Hur personen helt plötsligt är med än hela natten. Det är konstigt. Men när jag vakande kändes det inte konstigt, för du har ju inte försvunnit var min tanke, det var en helt vanlig dröm.. Fast jag var och är fullt medveten om hur det egentligen är.

Jag har legat och kollat på Eva och Adams alla avsnitt hela dagen, inte många som förstår hur kul det faktiskt är. Jag fick skratta högt för mig själv i soffan flera gånger igår. Sysselsätter mig själv ganska bra, ibland behöver man bara sitt eget sällskap. Men ikväll ska jag vara med några fina vänner. Och imorgon ska jag åka på kryssning tillsammans med mina favorit tjejer. Att sysselsätta sig och umgås med massa fina människor är bra.
Dom är bra.


Kommentarer
Postat av: J

<3

2010-08-17 @ 22:03:36
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0