Dag 01 – Om mig

Hur länge ska jag hålla mig? Ska jag dra igång med den där helvetes listan som alla andra också skriver. Jag vet inte. Jag tycker att det verkar lite kul, ha någonting att skriva varje dag även om jag kanske inte har någonting att skriva om på varje nummer. Men vi kör! Får se om jag ändrar mig lika fort som jag påbörjar det här :) Vissa dagar kanske jag hopppar över, vissa dagar kanske ni får mer att läsa.

Dag 01 – Om mig


Jaha. Jag? Vem är jag egentligen. Det kanske ni skulle beskriva bättre än jag. Jag heter Rebecca Klarström och är snart 18 år för er som inte ens vet vem jag är. Jag är en väldigt social och glad tjej som gillar att prata. Jag har fått höra att jag lyckas synas och höras utan att anstränga mig eller överhuvudtaget vilja det. Skulle säga att jag är ganska ödmjuk och omtänksam person som bryr mig otroligt mycket om mina vänner. Allting jag gör är antingen det bästa eller det värsta jag har gjort - ungefär det uttrycket jag har i ord för att beskriva det mesta. Jag älskar att spela boll och hatar att förlora. Men jag gillar livet och är livrädd för att dö. Jag är ambitiös och kommer aldrig sluta klättra och ta mig framåt :) - that's me i guess - En liten del av mig skulle jag vilja säga.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0