det här har jag inte tid med

Vaknade upp inatt av att jag hade så jävla ont i halsen och var helt kallsvettig. Hade jättesvårt att somna om. Dogge kände på mig imorse då var jag jättevarm, så vi gick upp redan vid halv 8 så fick jag ipren och somnade om i soffan. Blev ingen skola för mig idag, febrig och känner mig konstig. Jävla elände. Sovit till och från hela dagen o myst med min fina o kollat på  Eva och Adam och Yrrol, tills han skulle vara hundvakt. Då tog jag bussen hem. Ligger i soffan och ska inte röra mig en meter på hela dagen. Ska knarka ipren för att vara på benen imorgon då jag har spanska prov och julshopping med brorsan o kvällsmys hos jessica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig hjärtat!

2010-12-16 @ 20:14:26
URL: http://corneliaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0