skola/kista/storhandling

Haft en underbar dag. Eftersom att skolmatsalen ligger nere (pga råtter och småkryp, aa ni läser rätt - så jävla vidrigt) så lunchade jag och Angie i centrum istället och pluggade till provet. En take away kaffe till skolan igen och proven gjorda kändes det alldeles utmärkt. Skönt! Fick tillbaka historian också, vg på den (ifall alla undrar). Efter skolan åkte jag och Emmsi som sagt till kista, hon åt lite och så kollade vi i affärer. Fick med mig skorna och en snigg tröja hem, plus en grym julklapp som mamma ska få slå in och ge mig, imorgon blir det julklappshandling till andra nära och kära med lilla jessica som jag inte träffat så mycket den här veckan :) Ska bli en skitmysig fredag, hoppas vi kan kolla julmarknaden i kungsan också och dricka kaffe. Ikväll är projektet att städa rummet lite för kusinerna som ska komma i helgen, sen krypa ner i sängen och dricka min cola zero och vara allmänt nöjd.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0