studiedag

Dogge plockade upp mig igår så åkte vi hem till honom. Kollade paradise och hade mys, somnade väldigt tidigt för jag var så himla trött. Har studiedag idag så vi sov ut länge, sen åt vi frukost, drack kaffe i köket och hade en skön mysig morgon. Jag och hans mamma släppte honom hos hans papi för han skulle vara hundvakt, sen åkte vi vidare till min skola för att hämta min mattebok, köpte hem thai mat på vägen också som vi delade på :) Har pluggat matte ett tag nu, vid halv 3 skjutsar hon mig till jobbet snäll som hon är :)

Fick en fråga ang mitt jobb som en tjej vid namn Sara ville att jag skulle berätta lite mer om. Jag jobbar just nu som barnflicka, dvs jag jobbar för en familj. Dom har två tjejer på 5 och 8 år. Jag hämtar ena barnet på dagis och andra barnet i skolan, sen åker vi hem till dem och äter mellis och leker tills föräldrarna kommer hem. Jag jobbar mån tis ons efter skolan. Det är ett väldigt bra extrapengar :) Har du eller någon annan fler frågor är det bara att fråga, jag svarar.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0