My sister's keeper

Hållt mig inne idag sen jag kom hem. Har iof hängt med Sebbe en stund, hyrt film, kollat lite tv och snackat om allt framöver. Man måste försöka se framåt.

Ligger fortfarande i soffan, legat och halvslumrat och ätit tacos med brorsan. Jag och jessica hoppade helt enkelt av våran kväll då krafterna är slut.

Kollat Beck - stormens öga och Allt för min syster. Sätt båda förut, men det har aldrig hindrat mig förut att hyra dem. Har i skuggan av värmen kvar att se, den har jag därremot inte sätt.
Brorsan ligger för tillfället i soffan bredvid, och här har jag legat och gråtit brutalt medans han ler mot mig lite och säger att jag e ju lite gullig. Sån är jag. Men filmen berör hela hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men du e ju för go du :)

2010-02-21 @ 16:18:02
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0