Fin liten present

Precis kollat klart shopaholic filmen. Har haft ansiktsmask, duschat o myst med fruktsallad och tidningar. Väntar på sällskap så vi kan kolla Johan Falk.
Min familj e för söt. I julklapp önskade jag mig ett namn halsband jag aldrig fick, o jag visste att mamma beställt det så trodde det kommit bort på posten, o jag har tjatat på mami att kolla upp det varje dag.
Så hade hon gömt undan det för att ge det till mig när jag fyller år, och i själva verket var det från min finaste brorsa. Men efter som jag tjata så mycket om vart det var någonstans fick mami plocka fram det.
Fina ni. Nu har jag iallafall mitt fina halsband. Tack.




Whyyy, bilderna blev tokmörka på datorn. Bjussar på bättre later kanske



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0