idioti

hahahahahaha alltså sitter och garvar högt, min brorsa e så jävla sjuk. Han sitter och grinar för att jag ber han köpa lite grejer i LA åt mig. Det lyder lite såhär

ante säger:
haha du skulle bara vara i mina skor, tänk dig att du är på semester o blir tvungen att dra o köpa en väska för att köpa blå skor med en storlek, röda skor med en storlek, gå in i tjejaffär o köpa leopardtrosor, leta timtal i världens sämsta butik efter ett par tröjor som är döpta efter en stad på östra sidan av usa som du inte ens hört talas om!
"ante säger:
haha du skulle bara vara i mina skor, tänk dig att du är på semester o blir tvungen att dra o köpa en väska för att köpa blå skor med en storlek, röda skor med en storlek, gå in i tjejaffär o köpa leopardtrosor, leta timtal i världens sämsta butik efter ett par tröjor som är döpta efter en stad på östra sidan av usa som du inte ens hört talas om!"

han älskar mig, jag är inte världens jobbigaste syrra!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0