Kan nog inte ens förklara kvällen - Nyår

Hahahaha, alltså jag garvar åt nyår fortfarande. Vilken jävla kväll.
Kvällen började hos jessica med förande och lekar. Vid halv 11 tog vi taxi till Robban i skälby som hade fest, var massa människor man kände så det var jättekul. Hade så sjuka samtal med folk den kvällen.
Kvällens höjdpunkt måste nog ändå varit när Linnea lyckades ramla i Robbans inomhuspool.
Hahahaha, förstår ni att hon ramlade i poolen?
Jag hade en jättebra kväll som jag minns fram till att jag klev utanför dörren och skulle hem. Där är det kolsvart och jag har hört de sjukaste händelserna från min sida efter det.
INTE OKEJ att man lyckades bli så. 

Mina nyårsskor har man supit bort eller så har dem blivit snodda, skolös vakna man iallafall upp. Mina fina nya skor : (

Baksmällan ska vi inte prata om. Ska försöka summera år 2009 lite senare, men nu välkomnar vi 2010 - som kommer bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: linnéa

hahahahaha alltså.. det var ju självklart att just jag ramla oxå typiskt... inte ens så full var ja så man kunde inte skratta bort det heller -.-



2010-01-02 @ 12:06:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0