Underbar födelsedag!

Tack alla fina människor som gjorde min födelsedag igår. Den var hur bra som helst. I skolan kommer Hannis springande med jättefina rosor och ett kärleks-te. Hur gullig som helst är du.
Mycket gratulationer fick jag, nästan glömt bort att det faktiskt är svinkul och fylla år.
Efter skolan hängde jag med Emelie en sväng innan mamma och jag åkte till kista. Köpte lite fina grejer jag hittade, resten av pengarna stoppa jag i plånboken. Hittade inte överdrivet mycket :) Blev även en god middag i kista. Så tack för det fina mamma.
På kvällen kom en annan finis hit, han hade med sig världens finaste blommor till mig.
Så så avslutade jag min födelsedag. Hur glad som helst!

Pics på alla kläder kommer later.



Gick inte att vända på bilderna, så ni för nöja er med det där tills vidare.


Den här dösnygga plånboken fick jag av min syster.

Kommentarer
Postat av: thereerese you know.

GRAAATTTIISSS SNYGGO! Bättre sent än aldrig ;)

2010-01-20 @ 18:55:56
Postat av: jossan

oj, vem va killen som kom med blommor?

nu vill jag höra!

2010-01-20 @ 20:21:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0