Här och nu

Pustar ut i min egna, säng just nu. Känns som det var längesen man låg här. Men det är skönt faktiskt, även om jag älskar att vara på resande fot och bo hos min fina vän. Igår vart det alkohol med fina vänner. Dagen bestod av trötthet, baksmälla och solsidan imorse. Blev en lunch och shopping i vällingby, sen några timmars sömn i soffan. Hade bestämt mig för att inte befinna mig någon annanstans än i soffan ikväll, men snabba ryck så var man där igen. Lite halvt finklädd med ett glas vin i handen. Åkte till Cicci som hade 20års fest, skittrevligt :) Bra surr med sjuka bakgrunder.

Gjorde sällskap med Linnea hem och har kramat om mamma. Nu ska jag lyssna på Petter och sova som ett litet barn.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0