I LOVE YOU

Dagarna bara springer förbi. Igår blev det bad och mys på lövsta ett tag med lite folk, sen drog jag och Jennifer hem till henne, satt på baksidan och var bakis och myste ner oss till Sommaren med Göran, efter ett tag tog jag cykeln till Dogge och fick bästa sovsällskapet. Idag har jag varit på lillsjön med mamsen hela dagen, bestämde mig för att för första gången sola baksidan, BRÄND. Jag bränner mig aldrig på framsidan, men baksidan gillar mig tydligen inte.

Precis varit hos Nea en sväng, om ett tag cyklar jag nog jessica och myser. Imrogon ska vi steka på hennes tomt vid poolen hela dagen, på kvällen vankas tydligen fylla igen. Man blir mini alkis på sommarn, men det är ju alldeles rätt?

Jag älskar sommaren. Jag älskar mina vänner. Jag älskar min pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Jow

gulle du. När får man se dig igen? du åker ju snart...

2010-07-15 @ 21:31:45
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: joss

fina du :) saknar dig hallå! vi måste ses :(

2010-07-15 @ 22:48:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0