Bra helg trots allt :)

Jobbhelgen är över. Om ni visste hur skönt det är att starta inlägget så. Trivs dock väldigt bra på jobbet. Skönt med bra människor runt omkring. Men nu har man väl gjort sig förtjänt av lite ledighet va, 2 helger irad. Igårkväll blev det lite beck sen massa surr o musik med killarna. Imorse tvinga jag mig upp och tog tåget till jobbet.

Sitter och skriver och räknar och räknar lite till. Antingen drar jag till Gran Canaria på onsdag, eller så gör jag det inte. Beror på om det är värt att lägga massa cash på det. Eller värt, det vet jag att det är, saknar min bästo friend. Men då blir det liiite tuffare ekonomiskt sen! Ush, ekonomiskt. Vem är jag att leka vuxen och klok. Morsan som surrar för mycket och hjärntvättar mig.

Tacopaj till middag, förjävla gott.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0