Min fina vän

Idag fick jag träffa min fina jessica igen, gillar att hon kliver in i mitt rum när jag ligger och sover och säger hej. Blev massa mysprat. Saknat och höra precis dom där meningarna som bara hon kommer med.
Fick världens finaste armband från Gran Canaria också. Blivit min grej det där, att spara på armband från olika länder. Armband i övrigt är ju kärlek, men att ha från massa olika länder är lite små kul faktiskt.

Ikväll eller snart så ska jag storstäda rummet, eller ska inte gå till överdrift. Ska göra det möjligt att gå in i rummet utan att typ ramla och trampa sönder allt som ligger gömt under kläderna. Skönt och komma hem från en shoppinghelg i London till ett nystädat rum.

Imorgon åker vi :)

Kommentarer
Postat av: Johan

vem är din snygga polare?? :O

2010-03-25 @ 22:11:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0