finaste personerna

Skoldagen blev kortare än väntat. Sandra tog körkort idag (GRATTIS !!) så hon och jessica kom och plockade upp mig i skolan så vi cruisade runt i stan och stannade för kaffe och lunch. Hann med att ta Linus till hundhagen också innan dom släppte av mig hemma. Med tanke på att det inte blev något jobb så har jag andra planer. Kommer lira match mot Djurgårn och flytta in hos systrarna sis.

Drar på träning om ett tag sen kommer Dogge och plockar upp mig.
Imorgon blir det äntligen ett besök hos frisören, ska rädda mitt skatbo till hår.

love you all typ.


haha jäääättesnygga tjejer.










Kommentarer
Postat av: J

det gör du rätt i . ser rätt så förfjävligt ut ;)

2010-05-27 @ 22:14:40
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0