idag står det stilla

Sliten tjej. Inte gjort annat än att ligga i sängen och kollat på 5an. Förande med Emma och Jessica, sen drog vi hem till Linn. Hade jättekul! Vet inte vad klockan var när jag och finis kom hem till honom. Men det var iallafall ljust ute n'r vi somnade! Låg och degade i sängen hela morgonen, sen mötte jag jessica för bakismat på lilla rött.

"vodkan e slut jag har konstiga knölar på fötterna och uppdraget om att hitta en kille till mig slutade med att jag bytte nummer med en tjej"

Det smset vaknade jag till. Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite rädd för att det kan va e viss person som jag känner som skrev det :p .. ?

2010-05-16 @ 22:43:02
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0