slut i rutan

Somnade redan vid första filmen igår, men vaknade till igen. Så låg vi o bara myste i soffan och kollade på en jättebra film på 4an. Sen somna vi som små barn i sängen rätt tidigt. Imorse var det bara att klä på sig när klockan ringde och åka till jobbet. Finaste mamma hämtade mig och skjutsa dit mig. Haft en bra jobbdag. Nu ligger jag i soffan och kollar på 5an, precis som alla andra söndagar. Är helt slut, men väldigt glad!

Fick hem skorna från Nelly, SATAN vad höga dem var. Tvek om jag behåller dom.

Kort och gott - BRA HELG.


       


Kommentarer
Postat av: josskoss

snygga tjejoooor! ;)

langa bild på skorna råå!

2010-05-02 @ 18:35:39
Postat av: rebecca

Det är dem beiga som jag hade i ett blogg inlägg för nån vecka sen, asså som e dynghöga i verkligheten ;)

2010-05-02 @ 20:50:33
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: joss

ja men fota när du har dom på så man får se :)

2010-05-02 @ 22:28:17
Postat av: J

snyggos!! När ska vi hooka och förtära alkohoool?!

2010-05-03 @ 09:52:04
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0