Vinnarskalle med trasig mage

Ligger hemma i soffan, inte sovit en sekund på hela natten. Jag har så fruktansvärt ont i magen.. Känns som att min mage äter upp mig inifrån. Hoppas att det blir bättre under dagen, annars avlider jag. Ni vet när man har ont i magen, så blir man så jävla irreterad och typ kallsvettig? Jag ligger och läser katrin zytomierskas blogg, och typ svettas för hennes skull. Hade jag varit henne med hennes mage just nu, då. Då hade jag hoppat.
Kollade bilder långt bak i bloggen, hon e så stoooor. Hoppas hon får sin bebis snart stackarn.

Hade match igår, vi tappar en stabil 2-o ledning, vilket inte finns på världskartan. Matchen slutar 2-2. Jag och min tränare kom fram till att man typ ser svart idag. Här sanckar vi om att man är engagerad helhjärtat i resultaten vill jag lova. Vinnarskalle.

Har inte tid att ligga hemma, har betydligt viktigare skolsaker jag behöver ta tag i. Men nu, skiter jag fan i det.
stackars lilla mage :(



Bild lånad från http://www.finest.se/katrinSchulman.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0