bra dag

Mötte upp Sofia i vällingby och lunchade med henne :) Vi gick även runt i butikerna i flera timmar. Fick med mig massa fint smink från make up store och en tröja. Tog sen bussen hem till jessica, vi åkte tillsammans med Filip och Sandra och köpte mat. Hyrde beck som vi kollade på, nu ligger jag och jessica och kollar en massa avsnitt av gossip girl säs 1, love it.
Imorgon ska vi till vällingby för träning osv. På torsdag ska vi se saw 3D, åh! Kan det inte alltid vara lov? Så himla skönt och mysigt. 
                                   
rätt dålig bild men armbandet jag fick av mamsen, ett silverarmband med olika länkar på, och ett gulthjärta. Charmigt och lite annorlunda och så himla fint. Min mamma är guldhjärtat.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0