dyng

Dyngförskyld och febrig, toppen. Men inte ska jag väl klaga för det? Du har ju faktiskt magsjukan Matti, tycker mer synd om dig. Jag har överlevt en dag till, jag har fått med mig ett par gudomliga skor hem och jag har jobbat. T o m ätit thai mat till middag, kändes ännu bättre.
Ska kolla svensson svensson (nej jag har antagligen inget liv) och sova jättetidigt ikväll.

ps. väntade inte i 35 minuter på bussen imorse och tyckte inte det var kallt, nä-nää. Men sen har man ju faktiskt fått stå här också..

                        


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är synd om dig med :)

Nu får jag äta upp att jag gillar kaos ;)

Krya på dig lilla vän!

P.S jag har också feber, It sucks. D.S

2010-11-30 @ 18:42:49
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0