i DID IT

Jag klarade det! Jag överlevde mördarveckan. Jag klarade provet galant imorse, jobbdagarna gick alldeles utmärkt och jag fick träffa min älskling igår. Hade bara prov imorse, sen spelade jag match med skolan. Mamma hämtade mig. Nu är jag hemma, tänkte att jag skulle ta tag och städa hela mitt rum, men det hade mamma redan gjort åt mig. Tänk vad snäll man kan vara, så det är hur rent och fint som helst :) Så ikväll, har jag inga måsten. Ikväll ska jag ligga på soffan och bara njuta av att inte behöva göra någonting. Kanske packa och bara mysa.

Imorgon sticker vi till Milano, ska bli så sjukt kul. Innan ska jag och Emma kolla lite i affärer och luncha någonstans, åh. Tack fina underbara snällaste mamma som betalar detta åt mig och fixar så mycket. Du är oersättlig och den bästa människan jag vet. Du är den som har räddat mitt liv, tack för att du orkar varje dag.


                  


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0