jag ser inte sånt för din skönhet består, du är som en stjärna på himlen, nått man ser men aldrig når

Jaha? Märks det att man är uttråkad. Jag droppar ett inlägg, kollar runt lite. Droppar ett till. Tjurar lite. Droppar ett till. Den här gången känns det bättre, hälften är ordnat. Dock får man ju kämpa om man vill någonting, ellerhur? Men det är ganska motiverande. Ingenting serveras på silverfat. Och det är vad jag kommer att göra.
Osammanhängande, men jag bryr mig ju tydligen inte.

Jag har en bra och en rätt tuff vecka framför mig, den består av jobb mån/tis/ons, samt skola, en CV runda, växla lite pengar och så inåt helvete mycket plugg - kämpa var det. Ensam mamma söker kanske ger mig ny energi ikväll, mitt favorit program.. typ.



det här kändes lixom helt okej


Kommentarer
Postat av: emeliek

jag saknar dig min vän, det är för länge sen sist nu!! <3



ps. jag har världens längsta arm på den här bilden..

2010-11-14 @ 19:05:43
URL: http://ejosefinek.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahahaha du har fan de nu när du säger de!! Sickt. Jag saknar dig faktisk jättemycket också :( vi måste hooka up snart! <3 fina skratt kompiz

2010-11-14 @ 19:23:17
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0