kär

Vilket bra val att gå till skolan va? Speciellt när jag stannade hemma. Fan vad slö man blir när man har haft lov, innan lovet var jag på hugget. Eller hela det här året har jag skött mig jävligt bra. Men det känns okej ändå, jag tar hand om min ny opererade mamma, jag har cyklat i snöstorm till ica för att gå på apoteket och ica idag. Jag blundade nästan hela vägen dit för att jag inte såg någonting. Men jag gör ju någonting fint iallafall.
Sitter just nu och pluggar inför speacialidrotts provet på torsdag, kom på det idag tack vare Hagar.

Men vet ni vad? jag är så jävla glad idag ändå. För min fina älskling smsade och sa att han har landat, äntligen!!

                                    


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0