så inåt helvete jävla bra

Lite piggare denna gång, vi har druckit non stop och sovit kanske totalt 5 timmar under hela resan. Lagt mig vid 9-11 på morgonen och bara sovit någon timme innan man var igång igen. Men fan vad roligt vi har haft, länge sen jag har garvat så extremt jävla mycket hela tiden. Shoppade en del, var på en nattklubb en kväll. Mäktigast av allt var när vi kollade Milan. Alltså arenan, zlatan gör ett så gudomligt jävla snyggt mål. Man var mållöst, de tvar det absolut mäktigaste jag sätt. Han är en jävla gud. Resan får 5/5. Mår lite bättre idag, lär bli hemma imorgon sen är det dags för att ta sig tillbaka till skolan och verkligheten. Men inte idag, idag ska jag få träffa min lilla kille och bara vara :) Alla bilder kommer när någon har orkat ladda upp dem.

Fina Sebbe var här på morgonen och pratade och sånt. Nu ska jag ta en dusch snart, heipa.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0