slut i rutan

Jag lever men är extremt trött. Jag och Emmsi hade skitmysigt i fredags, vi snackade massa skit och satt på waynes ett bra tag. Efter några timmar hos brorsan mötte jag upp Johanna på tåget så åkte vi till café 60. Satt där länge och hade också så himla mysigt :) Somnade gott när jag kom hem vid 1 tiden.
Igår övningskörde jag och Mira, det gick faktiskt riktigt bra tror jag och det var sjukt kul. Så motiverad! På kvällen workade vi lite på "föreningsmiddagen" eller vad vi ska kalla det. Hjälpte till och drack lite typ. Fick tydligen i mig tillräckligt för att må skit under natten, kanske var för att jag knappt ätit något under dagen/kvällen. Dogge kom iallafall och hämtade mig. Vi har myst tillsammans hela dagen, köpte hem mat från lilla rött och kollade oc.

Ligger och inväntar ensam mamma söker, sen ska jag sova. Imorgon börjar verkligheten igen, jösses.
Hoppas ni alla har haft en mysig och fin 1a advent.


                                               


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0