Does she know how you told me, You'd hold me until you died Till you died, but you're still alive

Världens fredagsmys idag, det var behövligt. Den här veckan har verkligen känts som en hel skolvecka, helt slut i rutan idag. Emelie hämtade mig efter skolan, så gled vi runt lite med bilen, handlade lite osv. Sen plockade vi upp Jennifer, fick den goda idéen att övningsköra lite, så jag fick köra för första gången i mitt liv på jempas parkering, SÅ jävla roligt! fick ju garva om man säger så. Var ju typ duktig också!

Åt skit god middag hos Emelie, Alex var med och myste också. Kollade idol. Sen åkte vi ner till Jennifer och kollade på remember me, hann dock inte se slutet för Emelie var tvungen o dra och hon skulle skjutsa mig, så ringer Jennifer mig precis och STORgråter i telefonen, haha asså söt. Hade ju gråtit minst lika mycket om jag hade sätt, så nu måste filmen laddas ner så jag också får gråta.

Kom precis hem, ska sleepa snart och tagga för match imorgon.



mina askonstiga och finaste vänner

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0