fina stockholm.

Haha får börja med att be om ursäkt då, Jonna. Jag menade ju självklart inte dom arbetslösa utan dom hårt arbetande ;)

Drömt mardrömmar inatt, eller jobbiga drömmar som gjorde mig jättearg och ledsen.  Ni vet när någonting händer i en dröm, så är det så verkligt så när man vaknar upp är man fortfarande irreterad och nästan arg tills man verkligen inser att det var en dröm.

Ska snart ta bussen hem till stockholm igen, jag åker direkt till min finis. Tacos och mys hela kvällen, åh vad jag saknar sällskap. (utöver sin släkt/familj) som jag spenderat helgen med.

du kommer alltid ha en fin plats.


Kommentarer
Postat av: J

bra där rebban ;)

apologize accepted!!

2010-10-24 @ 12:34:26
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0