Jag är inte för full, det är alla andra som är för nyktra

Åh vilken bra helg jag har haft. I fredags åkte jag och jessica in till stan för att köpa present, damerna var försenade (som vanligt) haha. Så jag och jessica satte oss och tog några glas vin och snackade skit. Det var hur mysigt som helst! Hos Cornelia blev det jättegod mat, dricka och presentöppning. Kvällen slutade efter några om och med på Nype. Sinnes mycket folk, men jag hade skitkul :) Tog nattbussen hem med alla grabbar.

Sov hos Dogge, tog en prommis till Lilla Rött för bakis käk med grappo och ragge. Sen gick vi tillbaka till honom, somnde på hans bröst i soffan någon timme, så himla mysig.

Kvällen spenderades hos Emma med massa mys och Beck :)

Vaknade för en liten stund sen, idag ska jag bara ta det lugnt hemma och tagga till för match ikväll!

                                v       
                                             


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0