underbar helg

Åh vilken bra helg jag haft. Igår låg jag och degade hela dagen, Emmsi kom förbi och hängde en stund som vanligt ;) Sen kom Dogge och hämtade oss så skjutsade vi hem henne. Vi myste hela kvällen, han hade en massa filmer jag ville se. Hann ta oss igenom 3. En av dem var The blind side som jag velat se skitlänge, ååh den va så fin.. o bra. Den är sann också. Man blev varm i hela hjärtat. Hade sån mysig kväll.
Idag åkte jag och Emma till sumpan och kollade när spånga grabbarna spelade match, underhållande må jag säga. Efter det drog jag och Dogge till kista, kollade lite och köpte presenter till hans mamma och pappa som fyllt år. Firade henne med lite middag ikväll och så, jättemysigt och god mat.

Ligger hemma nu, hettspluggar inför kemi provet imorgon. ALLTID för sent ute, men nu får jag kriga några timmar. Jag är så glad och kär. Jag älskar min fina pojkvän så otroligt mycket. Jag älskar mina vänner så otroligt mycket. Jag tänker inte sluta le.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0